dimarts, 16 de març del 2010

Falles 2010.

Com a bon valencià, no podia faltar una visita a València a veure la mascletà de Falles de diumenge. I després, aprofitant que un està per allí, fer una volteta. La llàstima és que este any encara no estaven plantades del tot.

2010_03140003r.jpg

Hi ha algunes, que ens hem anat trobant a poc a poc, que no són grans però que tenen bones crítiques. Una d'elles és esta que es planta en una placeta que hi ha darrere de l'Església dels Sants Joans (zona de la Llotja i el Mercat Central). L'any passat estava total, reproduint un pati de veïns, i este també. Anava d'espècies singulars dins el mon vegetal.

2010_03140003s.jpg

D'esta abans de la crisi n'havien moltes per ahí, ara se'n veuen menys. Però haver-ne, segur que n'hi han.

2010_03140004.JPG

6 comentaris:

Carla ha dit...

S'ha quedat molt xulo el reportatge...Si senyor, que es note que estem en falles!!!

Vicent L. ha dit...

Això, que no es diga que no hem estat allí.

Belen ha dit...

Molta falla molta falla i el jardi abandonat. Jo soc mes de moros i cristians o de festes de la madalena que de falles ;-) Paquiiiiiiiiiiiitooooooooooo xocolaterooooooooo

Vicent L. ha dit...

Ai abandonat, esta setmana li he tallat la gespa i ja pareix que va fent bona cara, tinc vergonya.
A la magdalena no je estat mai, diuen que està bé. Però moros és una altra cosa. La música i l'ambient nocturn són....
Per cert, has vist el video de Xavi Castillo que et vaig enviar? Eixe del capità moro. Total no?

Belen ha dit...

Total!!!! Vicent lo de la Hortensia-Arbre esta fet. Ara.... ja em diras com i quan ho faig lo dels esqueixos....Jo anire ficant fotos al blo i tu em dius quan i com ho he de fer... sobre tot lo del correu.

Vicent L. ha dit...

Molt bé, ara tindre que informar-me de quan es l'hora de fer els esqueixos ahí al Nord d'Europa. Jo per ací ho tinc clar. Ja aniré dient-te. A vore si al final entre els dos ho aclarim.