dimarts, 20 d’octubre del 2009

Adeu estiu.

La calor ja ens ha abandonat, ha passat l'"Estiuet de Sant Miquel" (que este any s'ha retardat) i ens ha vingut la tardor. I per això, com a comiat m'he preparat uns collage casolans amb algunes cosetes que s'han quedat per veure este estiu. Espere que vos agraden.

2009_10150001collage.jpg

De dreta a esquerre i de dalt a baix: un baladre variegat (Nerium oleander), el safrà groc (Sternbergia lutea), el gesmiler blau (Plumbago auriculata), la flor de la passió (Passiflora incarnata).

2009_10150002collage.jpg

Els arbrets (Impatiens balsamina), l'hibisc (Hibiscus rosa-sinensis), un roser (Rosa x), floreta del dia (Portulaca grandiflora).

2009_10150003collage.jpg

Bignomia (Podraea brycei), cresta de gall (Celosia artengea var. cristata), linda-rosa blanca(Catharanthus roseus), canna (Zinnia elegans), Verbena sp., buganvilla (Boungainvillea glabra), linda-rosa (Catharanthus roseus)

4 comentaris:

Carla ha dit...

Tinc que felicitar-te Vicent perquè les fotos són...no tinc paraules.
I una coseta preguntar-te, el gesmiler blau és similar al blanc de tota la vida? Es que ací en el collage no s'aprecia molt bé..

Vicent L. ha dit...

No, és una altra planta completament diferent. No fa perfum i les flors van en un pomell. També n'hi ha de blanc.
Un dia pose una foto, abans que deixe de florir a l'hivern.

Belen ha dit...

Quna preciositat de flors Vicent!!! El Plumbago es una de les meves flor preferides, pero com que no aguanta les gelades no el puc plantar al meu jardi :-(

Vicent L. ha dit...

Benvinguda. Estavem ja patidors!
Una llàstima això del Plumbago. El meu ja va notant també la frescor, sols li queda una flor ací i un altra allà.