diumenge, 14 de desembre del 2008

Chrysanthemum sp. Crisantem

Tinc que reconéixer que si encara tinc crisantems a casa no serà per l'amor que els he donat. Normalment els veureu ara per ahí tots redonets i florejats. Doncs, ací no, els tinc florejats sí, però tots desgarbats. Actualment en tinc de tres varietats, dos a partir d'esqueixos i un que ens l'han donat aquest any després de fer flor, tot pansit, però redonet.

2008_12100001.JPG 2008_12070007.JPG

El cas és que buscant per ahí a l'internet pareix que he troba la solució. Segons pareix hi ha que esporgar-los ara, després de la floració, deixant només 10 cm. Això farà que es ramifiquen des de baix. I quan arribe la primavera, tindrem que despuntar-los de nou, açò acabarà de donar-los la forma redona. Esperem que així siga. De moment, amb el que em donaren, ja he començat a provar-ho (mireu la foto). Ja veurem com quedem.


2008_12110002.JPG


Powered by Zoundry Raven